O gaseiro «Arctic Princess» amarra sen novidade en Ferrol

O gaseiro ‘Arctic Princess’ accedeu aos estaleiros de Navantia, no interior da Ría de Ferrol, en torno ás 10.20 horas deste xoves, para ser reparado tras a avaría sufrida este luns cando realizaba probas sen carga na costa próxima a A Coruña.

   O buque iniciou as manobras de aproximación á costa de madrugada, acompañado de dous remolcadores.  Durante a xornada do mércores permaneceu a unhas 24 millas da costa ferrolana á espera de que mellorasen as condicións no mar para acceder a porto para ser reparado.

   Segundo explicara a empresa propietaria do buque, de bandeira norueguesa, o ‘Arctic Princess’ está rexistrado como portador de Gas Natural Liquido e conta con 121.597 toneladas de peso.

   O gasero experimentou na tarde do 21 de novembro «unha elevada temperatura na popa», segundo a compañía, concretamente no tubo da chumaceira do buque, pouco tempo despois de abandonar o Porto de Ferrol para realizar unhas probas marítimas na costa.

   O ‘Arctic Princess’, de 288 metros de eslora, entrara nos estaleiros da Ría de Ferrol para ser reparado o pasado día 11 de novembro.

 

 

 

////////

 

 El gasero ‘Arctic Princess’ ha accedido a los astilleros de Navantia, en el interior de la Ría de Ferrol, en torno a las 10.20 horas de este jueves, para ser reparado tras la avería sufrida este lunes cuando realizaba pruebas sin carga en la costa próxima a A Coruña.

   El buque inició las maniobras de aproximación a la costa de madrugada, acompañado de dos remolcadores, según han informado a Europa Press fuentes de Salvamento Marítimo de A Coruña.

   Durante la jornada del miércoles permaneció a unas 24 millas de la costa ferrolana a la espera de que mejoraran las condiciones en el mar para acceder a puerto para ser reparado.

   Según había explicado la empresa propietaria del buque, de bandera noruega, el ‘Arctic Princess’ está registrado como portador de Gas Natural Liquido y cuenta con 121.597 toneladas de peso.

   El gasero experimentó en la tarde del 21 de noviembre «una elevada temperatura en la popa», según la compañía, concretamente en el tubo del cojinete del buque, poco tiempo después de abandonar el Puerto de Ferrol para realizar unas pruebas marítimas en la costa.  

   El ‘Arctic Princess’, de 288 metros de eslora, había entrado en los astilleros de la Ría de Ferrol para ser reparado el pasado día 11 de noviembre.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar