Zara desembarca en Taiwan e Sudáfrica

 

Inditex continúa coa expansión internacional da súa marca emblemática Zara e desembarcará este sábado, 5 de novembro, en Taiwan, concretamente en Taipei, co seu primeiro establecemento e a próxima semana en Sudáfrica, informaron a Europa Press en fontes do grupo galego.

Con estas aperturas, Inditex aposta pola entrada en novos mercados nos que, como é habitual, aterra coa súa marca ‘Zara’ para posteriormente entrar co resto de insignias e aproveitar todas as oportunidades globais de crecemento.

Tras a entrada en Taiwan e Sudáfrica, o grupo galego mira a outros mercados nos que non está presente, como Xeorxia, Acerbaixán e Perú, país este último onde previsiblemente abrirá o seu primeiro Zara a comezos do próximo ano.

Inditex, que investirá 800 millóns de euros no actual exercicio, conta cun total de 5.221 establecementos, deles 1.557 da marca Zara, en 78 mercados.

O grupo obtivo un beneficio neto de 717 millóns de euros no primeiro semestre do seu exercicio fiscal (desde o 1 de febreiro ata o 31 de xullo), o que supón un aumento do 14% respecto ao mesmo período do ano anterior.

A cifra de negocio do grupo situouse en 6.209 millóns de euros, o que supón un incremento do 12%, aínda que esta porcentaxe sitúase no 13% a tipos de cambio constantes. As vendas en superficie comparable do grupo rexistraron un aumento do 6%.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar