A redución de velocidade a 110 quilómetros por hora supón un aforro de menos do 5%

  • Segundo un estudo da Universidade Politécnica de Madrid

   A redución da velocidade de 120 a 110 quilómetros por hora permite unha redución media que non alcanza o 5% no consumo de combustible, segundo conclúe un estudo da Escola Técnica Superior de Enxeñeiros Industriais da Universidade Politécnica de Madrid (UPM), que afirma que esta rebaixa pode chegar ata o 11% en zonas chairas.

Este documento pon de manifesto que os menores consumos e emisións contaminantes nos vehículos rexístranse na condución en autoestrada en zonas chairas e cunha velocidade de 80 quilómetros por hora.

Os investigadores resaltan que os maiores valores de emisións de monóxido de carbono, hidrocarburos e partículas dos vehículos xéranse durante os primeiros 20 minutos de funcionamento do motor, do mesmo xeito que as cifras máis altas de consumos.

   Doutra banda, esta análise expón que a realización dunha condución agresiva (usando marchas curtas e fortes aceleracións) en tráfico urbano provoca que o consumo de combustible do vehículo increméntese un 60%, aínda que esta maneira de utilizar o automóbil non altera a velocidade media.

   Esta investigación pon de manifesto que a condución máis deportiva en cidade supón que as emisións de óxidos de nitróxeno (NOx) aumenten un 40%. Así mesmo, reflicte que, en tráfico urbano, as emisións e o consumo aumentan a medida que diminúe a velocidade de circulación.

   Desta forma, o documento da Universidade Politécnica apunta que a circulación con tráfico congestionado pode levar que o consumo de combustible suba un 50%, mentres que as emisións de NOx increméntanse ata un 40%.

   Doutra banda, explica que as accións de redución do motor e mantemento da potencia (‘downsizing’) levadas a cabo polos fabricantes de automóbiles “non representan unha verdadeira redución de consumo en tráfico real”.

   Esta análise resalta, á súa vez, que o ‘downsizing’ dos motores supón un aumento das emisións de óxidos de nitróxeno (NOx), posto que levan o vehículo en puntos de operación de maior riqueza de mestura.

   No entanto, o estudo destaca que os sistemas de arranque e parada do motor (Start/Stop) “demostraron ser unha verdadeira e eficaz solución en tráfico urbano”, posto que obteñen unha diminución de ata un 20% no consumo.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar