Ana Pastor: «Estamos muy preocupados por los bandazos de Sánchez sobre la energía y Alcoa»

“Estamos muy preocupados por los bandazos de Sánchez en los precios de la energía. Esto va hacer que se pueda cerrar Alcoa”. Así de contundente se manifestaba a expresidenta do Congreso dos Deputados e candidata a esta Cámara por Pontevedra no marco da visita.

Deste xeito, fronte á política dos socialistas, Ana Pastor subliñou que “nos presentamos a estas elecciones para generar empleo y oportunidades como siempre hizo el PP”. Proba delo, indicou, é que “cogimos el país en crisis y lo hemos levantado por lo que no queremos que lo que se ha construído en siete años, ya se está destruyendo”. Neste senso, remarcou que “hemos conseguido que 8,7 millones de mujeres hayan encontrado trabajo cuando gobernamos y ahora esta tendencia ya se está acabando”.

Museo da Semana Santa en Viveiro


A popular, logo de conversar cos veciños e visitantes que estes días abarrotan a localidade mariñana, tamén visitou a carpa do Museo da Semana Santa, onde destacou a beleza das tallas e trasladou que dende as institucións “trabajaremos para que Viveiro tenga un Museo al igual que tienen otras ciudades de España”.

“Viveiro tiene una de las procesiones más importantes de toda España y unos pasos maravillosos, por lo que esto merece la pena ser difundido de cara a todos los españoles y todos los gallegos, ya que es otro elemento más para atraer el turismo”, afirmou a candidata ao Congreso por Pontevedra.

Na mesma liña, o seu homólogo por Lugo, Jaime De Olano, manifestou que, dotar a esta localidade dunha instalación cultural deste tipo, “es lo queremos los vecinos de Viveiro” e sería unha boa forma de dar a coñecer “esta maravilla de arte que tenemos aquí”.

Ana Pastor tamén amosou a súa satisfacción por ser con anterioridade pregoneira da Semana Santa e por poder participar no día de onte nunha das procesións.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar