Fitur aposta este ano pola gastronomía e a innovación

Reyes_Reis de España inauguran Fitur 2015

A XXXV edición da Feira Internacional de Turismo, Fitur 2015, inaugurado este mércores polos Reis de España, está marcada por unha busca da recuperación do mercado turístico nacional, así como unha maior aposta pola gastronomía e a innovación por parte das comunidades autónomas españolas que se repartirán entre os oito pavillóns da feira.

Andalucía preséntase na feira como «destino único no mundo» con destinos de praia, natureza, patrimonio, gastronómicos ou culturais únicos «ademais concentrados nun único lugar».

As experiencias que un viaxeiro pode vivir en Andalucía serán, polo tanto, un dos eixes da presenza da rexión nesta cita turística, á que acode cun expositor, reutilizable noutras feiras para reducir custos e ofrecer unha imaxe homoxénea do destino, de 5.300 metros cadrados no pavillón 5 de Ifema.Fitur

A recuperación do turismo en Madrid, fai que a capital de España se presente con forza este ano na feira. Concello e Comunidade presentarán xuntos a oferta da capital e a súa rexión, que terá como principal reclamo o fútbol, un dos seus atractivos turísticos máis destacados tanto a nivel nacional como internacional.

O obxectivo é ofrecer a profesionais e público en xeral, unha imaxe potente e única do destino Madrid en liña coa folla de ruta que guiará a estratexia turística de Madrid nos próximos cinco anos, o Plan Estratéxico de Turismo 2015-2019.

O espazo de Madrid na Feira Internacional de Turismo será un «estadio» coas súas bancadas repletas de xente, un «campo de xogo» con «céspede», no que se desenvolverán exhibicións lúdicas e deportivas, e unha banda horizontal baixo a cuberta do estadio, na que irán aparecendo tanto eventos do stand como a oferta turística madrileña.

APOSTA POLA GASTRONOMÍA

Este ano as comunidades decidiron apostar con forza pola recuperación do turismo nacional e unha baza fundamental é a gastronomía. Así a Comunidade Valenciana ascenderá a súa oferta nun stand de 1.609 metros cadrados que evoca o Mediterráneo e aposta pola gastronomía como valor diferencial, coa chef Susi Díaz como embaixadora.

O stand que terá un 4% máis de superficie agrupa novamente ás cinco marcas turísticas desta autonomía que difundirán un catálogo de 278 ofertas de turismo experiencial, elaborada pola Axencia Valenciana do Turisme, para descubrir o ‘vacacionismo’ nesta autonomía.

O Goberno de Extremadura tamén afronta a feira con optimismo ofrecendo aos visitantes o seu carácter «extremadamente bo» como destino turístico, así como a súa identidade propia e a súa oferta de eventos culturais e gastronómicos «de primeiro nivel», entre outros aspectos.

O stand da rexión, a estrutura da cal en altura se asemellará á proa de dous barcos, estreará deste modo no devandito certame a súa nova campaña de promoción turística ‘Extremely Good’.

Tamén se aposta pola gastronomía dende a Comunidade de Murcia que leva a súa oferta gastronómica como principal atractivo e os seus paquetes turísticos con aloxamento e experiencias de fin de semana.

Para dar a coñecer os produtos máis típicos da gastronomía da Rexión, repartiranse 2.000 mariñeiras e 3.000 mini pasteis de carne para que os visitantes poidan coñecer as tapas murcianas máis características, con degustación da cervexa de Murcia, Estrela de Levante.

NATUREZA E SAÚDE NO NORTE

Aragón presumirá en Fitur 2015 de natureza, paisaxes, balnearios e saúde. A temática do stand do Goberno de Aragón xirará en torno á colección de produtos de recente creación englobados en ‘Aragón Destino 10». Esta colección recolle dende destinos de neve, turismo ornitolóxico, senderismo, balnearios ou turismo fluvial entre outros temas.

O stand que terá o Principado de Asturias recuperará nesta edición o slogan ‘Asturias Paraíso Natural’, con motivo da conmemoración do 30 aniversario da súa creación. O espazo destinado á rexión, de 629 metros cadrados, buscará ser «unha alegoría de Asturias».

Un paseo virtual en globo, o Ano Xubilar Lebaniego de 2017 e as novas instalacións turísticas, como o Teleférico ‘Miradoiro do Pas», a telecabina del Parque de la Naturaleza de Cabárceno ou a innovación da estación de esquí Alto Campoo, centrarán este ano a promoción de Cantabria en Fitur.

Galicia cun expositor de case 1.000 metros cadrados no que se levarán a cabo máis de 30 presentacións de produtos a profesionais, terá como protagonista a un Botafumeiro virtual da Catedral de Santiago, que se poderá ver a través dun casco ou uns lentes de realidade aumentada.

APOSTA POLA TECNOLOXÍA

As comunidades non esquecen nesta 35 edición das novas tecnoloxías. O Goberno balear anunciou que presentará en Fitur a primeira fase definitiva do proxecto de Escaparate Turístico Intelixente (TIE), unha plataforma que situará ás Islas Baleares «á vangarda» mundial en tecnoloxía aplicada ao sector turístico.

A innovación será outra das grandes apostas de Castilla-La Mancha en Fitur, coa presentación das APPs do Quijote e do V Aniversario do Nacemento de Santa Teresa que ofrecerá información sobre estes eventos e as celebración puntuais entorno a estes temas.

A Xunta contará cun stand con espazos específicos para mostrar a riqueza patrimonial, natural, hostaleira, gastronómica e artesá da rexión. A rexión centra a súa promoción este ano en tres piares: maior protagonismo dos profesionais, internacionalización de produtos turísticos e reunións de traballo.

A Comunidade de Castilla e León busca potenciar este ano o carácter comercial do evento con dous expositores, un institucional e promocional de 1.509 metros cadrados e outro de carácter comercial con 91 metros cadrados, no que terán cabida os encontros entre profesionais e empresarios

O Plan Estratéxico de Turismo 2014-2018 baixo o paraugas promocional do V Centenario, permitirá intensificar produtos tan importantes para a rexión como o turismo rural, o gastronómico, o cultural ou o familiar.

RECUPERACIÓN MERCADO NACIONAL

A recuperación do turismo nacional é un feito constatado nas últimas cifras dadas a coñecer pola secretaria de Estado de turismo. Por iso rexións como Illas Canarias acudirá a Fitur coa finalidade de recuperar volume do mercado nacional, terceiro en importancia para o destino. O pavillón do arquipélago contará con 1.427 metros cadrados e 379 empresas inscritas no pavillón de Canarias.

Segundo informou o Executivo rexional nun comunicado, o stand de Canarias presentará unha «espectacular» cuberta de madeira e luz cun teito de lamas de madeira natural de desenvolvemento vertical. Ademais, tamén disporá de 54 canóns led proxectados para dar un movemento ondulante simulador de ondas mariñas de tons cambiantes.

De Navarra pola súa parte farase promoción na feira madrileña como «un excelente estudo de gravación de cinema de norte a sur» despois do éxito obtido por ‘Oito apelidos vascos’ e ‘As bruxas de Zugarramurdi’, dúas películas rodadas en paraxes da Comunidade foral. Tamén se impulsará a imaxe dunha Navarra verde e sostible, e mostraranse outras novas propostas turísticas como a Ruta do Románico.

Dende Euskadi búscase mostrar aos visitantes o «basque style» e a diversidade do destino. Un stand de 700 metros cadrados dividido en grandes ‘kutxas’ de madeira con iconografía vasca e nas que destaca un exterior con fotos en branco e negro, en contraste cun interior colorista.

 

 

 

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar