O armador defende a profesionalidade do patrón do pesqueiro afundido

O armador do pesqueiro ‘Mar de Marín’, Francisco Freire, defendeu este mércores a profesionalidade do patrón de garda que guiaba o arrastreiro no momento en que este colisionar contra un mercante e foise a pique, e subliñou que se fixo algunha manobra «rara ou estraña, ten que haber unha explicación».

En declaracións aos medios, Freire insistiu en que «o que non se sabe é porqué o patrón actuou como actuou», en referencia á principal hipótese da investigación: que o pesqueiro manobrou de forma errónea e colisionar contra o ‘Baltic Breeze’.

«Levaba no barco sete anos, era un home responsable, un bo patrón», indicou á saída do cuartel da Garda Civil. Posteriormente, tras declarar na Capitanía Marítima, Francisco Freire volveu insistir na «experiencia» e profesionalidade do patrón.

«Se nalgún momento nos parece que fixo unha manobra estraña, estou seguro de que ten que haber unha explicación, pero eu non a sei», repetiu e pediu esperar aos resultados da investigación.

Por outra banda, confirmou que na tarde deste mércores terá lugar hónralas fúnebres polos dous mariñeiros galegos falecidos no naufraxio (un veciño de Cangas e outro de Barro), e que o terceiro falecido, un home marroquí, foi embalsamado e estase a tramitar a repatriación ao seu país de orixe.
INVESTIGACIÓN

Mentres, a Comisión de Investigación de Accidentes Marítimos segue solicitando información sobre o sinistro e probas materiais que, xunto coas declaracións dos superviventes, serán analizadas para esclarecer as causas do naufraxio.

A principal hipótese coa que se traballa é que a colisión entre o ‘Mar de Marín’ e o ‘Baltic Breeze’ foi froito dun erro humano por parte do patrón do pesqueiro.

Segundo transcendeu, o arrastreiro manobrou de forma errónea, desoíndo as indicacións do centro de control de tráfico marítimo do porto vigués, e colisionar co mercante.

Como consecuencia do impacto, o ‘Mar de Marín’ naufragou e só cinco dos seus dez ocupantes puideron poñer a salvo. Tras rescatarse tres cadáveres, mantense o dispositivo de busca dos dous mariñeiros que permanecen desaparecidos.

Ademais, os remolcadores ‘Don Inda’ e ‘Sar Gavia’ iniciaron os preparativos para facer unha primeira inmersión na zona do afundimento cun robot e unha campá.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar