Os operadores do mercante ofrecen o seu apoio

Os operadores e chárteres do mercante de transporte de vehículos ‘Baltic Breeze’, con bandeira de Singapura, lanzaron un buque salvavidas cando se produciu o choque co arrastreiro ‘Mar de Marín’, segundo informan nun comunicado conxunto no que comprometen a súa colaboración «plena» cando se inicie a investigación para dilucidar as causas do accidente.

Baltic Freeze_naufraxia Ria de Marín_detalle

No comunicado conxunto, remitido pola compañía Wallenius Mariñar Singapura –propietaria do barco– , operadores e UECC –chárter do mercante de transporte de vehículos ‘Baltic Breeze’–, todos eles mostran a súa conmoción tras o sinistro co pesqueiro ‘Mar de Marín’, que supuxo a morte de tres tripulantes mentres outros dous permanecen desaparecidos.

Informan de que «aproximadamente ás 1,00 horas» da madrugada deste martes o buque chocou cun de pesca galego, o ‘Mar de Marín’, «a menos de 3 quilómetros do Porto de Vigo».

 

Baltic Freeze_naufraxia Ria de Marín

«Sábese que o Baltic Breeze lanzou un buque salvavidas inmediatamente co fin de atopar superviventes e que o Porto de Vigo enviou un buque de rescate así como un helicóptero», apunta. «Puidéronse rescatar cinco persoas da auga pero hai tres vítimas –mortais– e dous desaparecidos», engade.

«Os operadores están conmocionados pola perda de vidas e ofrecen as súas condolencias máis sentidas ás familias neste momento tan tráxico», indica a nota. Ademais, subliña que tanto os operadores como os chárteres cooperarán plenamente coa investigación deste incidente».

«TOTALMENTE ESCURO»

A súa voceira, Sheena Campbell-Royle, explicou, en declaracións a Europa Press, que polo momento a «prioridade absoluta» se centra nas «vidas humanas» e «na dor das familias», que é «o que máis preocupa».

En canto ás posibles causas do choque, comentou que «desafortunadamente» aínda «non se sabe nada», aínda que constatou que se produciu de madrugada, «totalmente escuro. «Haberá unha investigación e cooperaremos en todo o que poidamos», reiterou.

CAPACIDADE PARA 3.200 VEHÍCULOS

O ‘Baltic Breeze’, que neste momento se atopa atracado no muelle de Trasatlánticos de Vigo, foi construído en 1983 e adquirido por Wallenius Lines en 1990. En 2007, segundo consta na páxina web da empresa, foi renovado e modernizado, o que o fixo «máis eficiente» e garantiu polo menos outros 10 anos máis en servizo.

O chárter UECC utiliza este mercante, de 164 metros de eslora total e con capacidade para 3.200 vehículos, para realizar operacións curtas en mar en Europa.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar