Promocionar o viño galego para promocionar Galicia

Conselleira Pesca_nava Castro
Visitas teatralizadas, exposicións, concertos e un ‘viñobús’ son algunhas das actividades coas que a Xunta e as asociacións das Rutas dous Viños de Galicia –do Ribeiro, Monterrei, Rías Baixas, Ribeira Sacra e Valdeorras– pretenden promover a comunidade como destino enoturístico.

Para iso asinaron un convenio de colaboración este martes a conselleira de Medio Rural, Rosa Quintana; a directora de Turismo de Galicia, Lameira Castro; o presidente da Asociación dá Ruta do Viño do Ribeiro, Miguel Ángel Viso Diéguez; o vicepresidente da Asociación dá Ruta do Viño Rías Baixas, Eulogio Pomares Botana e a técnica da Asociación dá Ruta do Viño de Monterrei, Marta Fernández Vázquez.

 

No acto, Quintana destacou a «aposta moi decidida» do Goberno galego «por participar en todo aquilo que xere riqueza». Lameira Castro, pola súa banda, valorou as características «dunha tipoloxía de turismo», a relacionada coa viticultura, «cun gran potencial».

A responsable de Turismo explicou, en rolda de prensa, que a iniciativa para a promoción consiste no desenvolvemento dun «proxecto de verán enoturístico a través de experiencias nas Rutas dous Viños de Galicia».
EN FUNCIÓN DOS ESTABLECEMENTOS

Así, realizaranse unha serie de actividades enogastronómicas e culturais nos establecementos adheridos ás Rutas Dous Viños. O deseño dependerá das particularidades de cada local e serán de diversa tipoloxía, explicou Castro, quen falou de visitas teatralizadas, «harmonías entre gastronomía e enoloxía», exposicións e concertos, entre outras.

A isto engádese un ‘viñobús’ que percorrerá os territorios nas datas de celebración das actividades. Para a promoción dos eventos elaborarase un plan de comunicación que incluirá publicidade e comunicación en soportes convencionais e novas tecnoloxías, segundo apuntou a Xunta nunha nota.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar