Reabierto el tráfico en la A-6 interrumpido por el accidente de dos camiones

 

Accidente Begondo

Ha quedado normalizada la circulación rodada en el A-6 a la altura de Begonte que se vió interrumpido pasadas las cinco de la madrugada colisionaban dos camiones, causando heridas a ambos conductores e inicialmente retenciones que después dieron lugar al corte del tráfico rodado a lo largo de cinco kilómetros

El siniestro se produjo al colisionar por alcance los dos camiones, uno de cuyos conductores tuvo que ser excarcelado, ya que estaba atrapado por las piernas, mientras que el otro presentaba un golpe en la cabeza.

El 061 desplazó al lugar una ambulancia asistencial y otra medicalizada para atender a los dos heridos, C.J.C.M., de 46 años, y J.J.B.R., de 39 años, ambos trasladados al Hospital Universitario Lucus Augusti (HULA) de Lugo

La Dirección General de Tráfico (DGT) ha informado de que la A-6 desde el kilómetro 517 al 522 en el sentido hacia A Coruña quedó cortada debido al accidente.

La interrupción afecta al víal sentido A Coruña, está convenientemente señalizado y habilitados los desvíos correspondientes.

//////////////

Un aparatoso accidente que se produciu á primeira hora da mañá obrigou á Garda Civil de Tráfico a cortar a circulación na Autovía do Noroeste (A-6), en sentido A Coruña, á altura do municipio lucense de Begonte, e a establecer un desvío alternativo a través da N-VIN.
Información relacionada

A CAÑIZA. Un morto e un ferido grave nun choque

Fontes do subsector da Garda Civil de Tráfico de Lugo informaron a EFE de que o accidente se produciu ao redor das cinco e cuarto da pasada madrugada, cando dous camións chocaron por alcance á altura do quilómetro 517.

Segundo os primeiros indicios, un dos camións estaba parado por mor dunha avaría e o outro vehículo pesado, que circulaba en sentido A Coruña chocou con el.

A causa do accidente,os dous camioneiros, un home de 46 anos, con iniciais C.J.C.M, e outro de 39 anos, J.J.B.R, tiveron que ser evacuados por ambulancias do 061 para recibir atención médica no Hospital Universitario ‘Lucus Augusti’ (HULA), un deles nun vehículo medicalizado acompañado por un facultativo de Atención primaria.

Ata restablecer a circulación pola autovía, a Garda Civil mantivo un desvío alternativo pola Nacional VIN.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar