EVO Banco capta 1.541 millóns de euros no seu primeiro ano

EVO Banco, a marca comercial coa que opera NCG Banco fóra de Galicia, Asturias e León, captou 1.541 millóns de euros en depósitos e alcanzou os 216.000 clientes no seu primeiro ano de vida, segundo explicou en rolda de prensa en Madrid o director xeral da entidade, José Luis Abelleira.

«É o ano cero do lanzamento do banco e o ano de reestruturación. Fomos un bo exemplo de empresa que está a crecer en época de crise e un exemplo de novo modelo bancario que responde a un tipo de clientes que busca outra cousa», afirmou.

Abelleira puntualizou que EVO ten 685 millóns de euros en inversión, case todo en hipotecas; 1.541 millóns en aforro e 268 millóns de euros fose de balance. A súa taxa de mora é do 0,2%, contará con 80 oficinas unha vez rematado o proceso de reestruturación e terá 615 empregados.

A marca está centrada en particulares, un segmento no que se quere estabilizar nos próximos tres anos para seguir crecendo, pero non descarta a posibilidade de ampliar o ámbito de negocio a pymes e autónomos máis adiante.

CONTA INTELIXENTE
O produto estrela do banco é a ‘conta intelixente’, que foi especificamente deseñada partindo da demanda dos clientes. A día de hoxe, este produto conta con 136.000 clientes, dos que un de cada tres contratouna despois de recibir a recomendación doutro cliente.

«A conta intelixente é un produto atractivo. Buscamos un produto non agresivo, pero que sexa estable. A nosa visión é manter condicións estables sempre que poidamos. Os nosos prezos están referenciados aos máximos que están establecidos por competencia», apuntou o directivo.

En xaneiro, EVO adaptou as súas condicións de rendibilidade para adaptarse ás recomendacións do Banco de España. A rendibilidade da conta á vista situouna no 1,25% e a do depósito a prazo no 2,25%.

Segundo explicou o director xeral, os clientes de EVO valoran o conxunto do ‘pack’ que ofrece a entidade: comodidade á hora de sacar diñeiro dende calquera caixeiro de xeito gratuíto, ausencia de comisións e unha rendibilidade axeitada.

«Teñen uns grandísimos niveis de satisfacción e recomendación (6 de cada 10 clientes din que nos recomendan). Necesitamos un modelo que se retroalimente a través da recomendación de clientes», engadiu.

Para EVO Banco, a oficina é o eixe do negocio, xa que o 75% das súas contratacións se fan dende aí e un 25% a través de canles a distancia. Ademais, os clientes utilizan habitualmente a banca a distancia e a banca móbil, concertan as súas citas na oficina pola tarde e mesmo acoden os venres.

PREVÉ SER RENDIBLE NA PRIMEIRA METADE DE 2014
Na actualidade, EVE está inmerso nunha auditoría e en xuño ofrecerá os seus resultados específicos. En dous anos, prevé duplicar a base de clientes que ten e é posible que no primeiro semestre de 2014 o banco empece a dar rendibilidade, segundo Abelleira.

EVO, libre de activos tóxicos, está á espera de iniciar o seu proceso de venda, para o que ten ata o 31 de decembro de 2014. Con ela, pretende devolver as axudas públicas que recibiu para a súa recapitalización.

A marca obtivo 40 millóns de euros trala redución de persoal e oficinas, dos que 8 foron destinados a facer promoción de EVO. «Con este novo modelo aforramos 32 millóns de euros ano a ano. É un modelo máis eficiente do que era hai un ano», apunta o director xeral.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar