Galicia mostra a súa oferta turística en Fitur

Galicia estara presente un ano mais na Feira Internacional de Turismo de España (Fitur), en Madrid, principalmente a través de stand institucional de Turgalicia, que dará cabida a numerosos organismos que non levarán á capital española stand propio para reducir custos.

Así, o stand de Turgalicia acollerá ao longo da celebración da feira, que comezara hoxe mércores día 30, un total de 20 presentacións e dividirase en catro módulos, un dedicado aos geodestinos, outro para o turismo de cidade, outro para o turismo experiencial e outro para o Camiño de Santiago. A gastronomía estará tamén presente da man do Centro Superior de Hostalaría de Galicia (CSHG).

O espazo ocupa espazo que na edición 2012 co obxectivo de racionalizar o gasto, unha superficie de 967 metros cadrados, aínda que continuará sendo o escaparate para a difusión da marca turística ‘Galicia, gárdasme o segredo?’ na fase de promoción dos Produtos Cabeceira de Marca Galicia e das experiencias turísticas de derivan deles.

Por primeira vez, ademais, poderá comprar en Fitur a través dos ordenadores ou smartphones na web www.turgalicia.es un paquete turístico para gozar dunha experiencia relacionada co Camiño de Santiago, os Faros e praias salvaxes, os Bosques de Galicia, entre outros dos produtos cabeceira da marca.

Estas son as principais novidades avanzadas pola secretaria xeral para ou Turismo, Nava Castro, sobre unha edición na que Turismo de Galicia vai reducida a inversión nun 30 por cento respecto o ano pasado.

CIDADES E DESTINOS

Entre outras localidades, as sete grandes cidades galegas estarán presentes coas súas ofertas diferenciadas en Fitur, aínda que o farán baixo o stand de Turgalicia.

Así, Santiago prepara a promoción dos seus recursos turísticos, entre os que, por suposto, estará o Camiño e as vantaxes da cidade como destino de calidade a bo prezo para o turista doméstico no actual momento de crise. Ademais, presentará de xeito conxunto con Turkish Airlines o novo enlace aéreo que, a partir do mes de maio, unirá a capital galega con Turquía co obxectivo de buscar novos mercados emisores.

De Ourense, pola súa banda, farase promoción a través do Turismo Termal, coa presentación da feira Termatalia; así como coa gastronomía, a través de Xantar. Lugo, pola súa banda, fará gala dos seus recursos patrimoniais e históricos presentando, o 1 de febreiro, a iniciativa ‘Lugo, máis de 2.000 anos de vida’.

A Deputación de Pontevedra, en consonancia coa austeridade promovida pola crise, renunciará este ano a ter pavillón propio e presentará os recursos turísticos da provincia no stand de Turgalicia, onde estarán presentes as Rías Baixas, a oferta gastronómica de Sanxenxo ou as xornadas gastronómicas ‘A cociña do mar’ de O Grove, preludio da súa festa do marisco. A cidade de Vigo tamén mostrará no stand institucional a súa oferta para visitantes.

Así mesmo, no stand de Paradores farase promoción de centros galegos e numerosos hoteis estarán representados nos mostradores das súas cadeas, especialmente aqueles que acudirán a mostrar a oferta termal galega.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar