Os radares fixos contabilizaron en Galicia 160 mil infraccións de velocidade en 2012

A Dirección Xeral de Tráfico (DGT) modificará entre este ano e o próximo a situación dunha vintena de radares en Galicia, segundo confirmou a Europa Press o xefe provincial de Tráfico en A Coruña e coordinador na comunidade autónoma galega, Pedro Pastor. Só no último ano en Galicia os radares fixos detectaron unhas 160.000 infraccións por exceso de velocidade.

Xunto ao cambio dalgúns radares, acometerase ou fíxose xa a instalación de novos –entre dous ou tres– dos que algún xa está instalado como o situado nos accesos á cidade de A Coruña, na zona de Palavea.

En declaracións a Europa Press, Pedro Pastor sinalou que o obxectivo desta recolocación de radares obedece a diversas razóns. «Ou ben que o tráfico se modificou e non soporta o mesmo volume de circulación ou que non fai falta que estea aí», sentenciou.

Pastor precisou que estes cambios se concretan nas reunións que celebran periodicamente os xefes dos distintos subsectores «porque se detectou que hai accidentes ou problemas».

MÁIS DE 50 CABINAS

A DGT ten instalados na rede viaria galega 56 cabinas, que poden dispoñer ou non dos dispositivos de medición da velocidade ao se ir cambiando en función das necesidades que se vaian detectando e da sinestralidade vial.

Por provincias, 20 están situadas en A Coruña; 13 en Lugo; 9 en Ourense e 14 de Pontevedra. En total, hai 29 radares, dos que 10 están na provincia coruñesa; sete na de Lugo, cinco na de Ourense e sete na de Pontevedra.

Nos accesos á cidade de A Coruña, xa se produciu o cambio de situación do instalado en Perillo, á altura do municipio de Oleiros, mentres que se instalou un novo na AC-11, en dirección entrada á cidade.

CAMBIOS DE RADARES

Sobre as modificacións previstas, na provincia de A Coruña serán tres os radares que cambiarán –ou o fixeron– de situación. Na de Lugo serán seis; na de Ourense tres e na de Pontevedra oito.

A súa situación determínase en función da necesidade de «controlar a velocidade de tránsito». O coordinador da DGT en Galicia insiste en que son eficaces «en tanto reducen a velocidade, motivo directo ou coadxuvante dun grande número de accidentes».

Sobre os que ven nestes dispositivos un sistema recaudatorio, Pastor rexeita este argumento e subliña o feito de que os radares fixos estean sinalizados.

«Se non se adapta a velocidade ao que a lei establece é porque non se quere», subliña, ao tempo que insta a cumprir a lei «e non haberá multas», en resposta a este argumento e ao defender as vantaxes de reducir a velocidade para evitar accidentes.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar