Un novo vial exterior reducirá o tráfico no centro de Ourense

O conselleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, Agustín Hernández, supervisou  a posta en servizo da conexión entre Rairo e Bemposta, na cidade de Ourense, que dará servizo a 128.000 habitantes.
Este tramo, no que a Consellería de Medio Ambiente investiu preto de tres millóns de euros, supón unha continuación do vial A Granxa-Rairo, que circunvala a cidade polo sur para conectar a OU-536 coa A-52.

En palabras do conselleiro, o tramo que hoxe se pon en servizo, dun 1,6 quilómetros de lonxitude, é unha obra que «levou o seu tempo» e é «importante para a cidade de Ourense». «É unha demostración de sensibilidade coa cidade», afirmou.
Hernández tamén destacou o investimento do departamento que dirixe para que a capital das Burgas conte coa nova Estación Depuradora de Augas Residuales, que supón un investimento de «67 millóns de euros» dos que a Xunta «aporta o 15 por cento».
O novo trazado comeza nunha glorieta na CV-401, prolóngase ata o sur e o suroeste, de forma paralela ao ferrocarril Ourense-Zamora, volve virar cara ao sur ata a OU-105, onde se resolve a intersección por medio de glorieta.
As obras comezaron en abril de 2010 e prolónganse por 1.650 metros do terreo moi accidentado. A nova conexión dará servizo a unha poboación de máis de 128.000 habitantes, correspondentes aos concellos de Ourense, Barbadás, Pereiro de Aguiar e San Cibrao dás Viñas.

 

 

/////El conselleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, Agustín Hernández, ha supervisado este martes la puesta en servicio de la conexión entre Rairo y Bemposta, en la ciudad de Ourense, que dará servicio a 128.000 habitantes.

 

 

Este tramo, en el que la Consellería de Medio Ambiente invirtió cerca de tres millones de euros, supone una continuación del vial A Granxa-Rairo, que circunvala la ciudad por el sur para conectar la OU-536 con la A-52.

En palabras del conselleiro, el tramo que hoy se pone en servicio, de un 1,6 kilómetros de longitud, es una obra que «llevó su tiempo» y es «importante para la ciudad de Ourense». «Es una demostración de sensibilidad con la ciudad», afirmó.

Hernández también destacó la inversión del departamento que dirige para que la capital de As Burgas cuente con la nueva Estación Depuradora de Aguas Residuales, que supone una inversión de «67 millones de euros» de los que la Xunta «aporta el 15 por ciento».

El nuevo trazado comienza en una glorieta en la CV-401, se prolonga hasta el sur y el suroeste, de forma paralela al ferrocarril Ourense-Zamora, vuelve a girarhacia el sur hasta la OU-105, donde se resuelve la intersección por medio de glorieta.

Las obras comenzaron en abril de 2010 y se prolongan por 1.650 metros del terreno muy accidentado. La nueva conexión dará servicio a una población de más de 128.000 habitantes, correspondientes a los ayuntamientos de Ourense, Barbadás, Pereiro de Aguiar y San Cibrao das Viñas.

Imprimir

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar