Inditex salva a crise e sube as vendas

Acceso á planta da multinacional galega Inditex en Arteixo, A Coruña

 

Inditex pechou o balance as súas vendas en España nun 1% a pesar de crise económica marcado pola desacelaración do consumo. Na presentación dos resultados do seu exercicio fiscal 2011-2012, o presidente e conselleiro delegado, Pablo Illa, confirmou a evolución “positiva e estable” no mercado español.
Desta forma, as vendas do grupo no mercado español repuntaron o pasado exercicio logo de tres anos consecutivos de leves descensos, de entre un 0,4% e un 0,6%.
En concreto, o mercado nacional aportou o pasado ano o 25% do total das vendas do grupo, tres puntos porcentuales menos que no exercicio precedente, cando alcanzou o 28%.
Inditex rexistrou un beneficio neto de 1.932 millóns de euros no seu ano fiscal 2011-2012 (do 1 de febreiro de 2011 ao 31 de xaneiro de 2012), o que supón un incremento do 12% respecto ao exercicio anterior, mentres que as vendas situáronse en 13.793 millóns de euros, un 10% máis.
Por áreas xeográficas, o crecemento foi positivo en todas elas. En concreto, o resto de Europa  é a zona que máis aporta ás vendas do grupo, o 45%, o mesmo porcentaxe que o ano anterior, mentres que Asia xa aporta o 18% da total fronte ao 15% dun ano antes, e América, o 12%, igual que o ano pasado.

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar