O contraataque con publicidade aos monicreques franceses

Os gags cómicos dos guiñoles de Canle Plus nos últimos días sobre a axuda extra en forma de dopaje que teñen os deportistas españois alimentaron a creatividade dunha compañía española de embutidos, que contraatacou con outro chiste.

Que si Rafa Nadal ouriña no deposito do seu coche e pono a 280 quilómetros por hora, que si o mesmo tenista, o baloncestista Paul Gasol e o futbolista Iker Casillas asinan un manifesto de apoio ao corredor sancionado por dopaje cunha jeringuilla chea de sangue… Os guiñoles de Canle + Francia crearon malestar en España porque han cuestionado a honradez e validez das principais gestas do deporte español.

As respostas non se fixeron esperar e chamou a atención unha, da empresa española de embutidos Campofrío. publicou un anuncio no que, cun chiste, resalta a superioridade española sobre os franceses no mundo do deporte. E acompaña a tira cómica de dúas viñetas cunha mensaxe: «Que nada nos quite o noso xeito de gozar dela vida».

Que empresa será a seguinte que aproveitará a indignación española cos guiñoles de Francia para vender o seu produto?

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar