Caramelo en Florencia cunha colección inspirada nas súas pezas dos 70

Caramelo presentará no ‘Pitti Uomo’ de Florencia, que comeza este martes, ‘Revival’, unha colección inspirada en pezas dos seus inicios que foron auténticos iconos da moda home.

Segundo explicou a firma galega, trátase dunha colección integrada exclusivamente por cinco prendas masculinas deseñadas originalmente pola compañía nos anos 70 e que converteron a Caramelo nun referente da moda española.

En concreto, as elixidas para conformar ‘Revival’ e que verán a luz no pabellón central da primeira feira de moda masculina do mundo son cinco prendas exteriores, «auténticos emblemas dunha marca que se fixo famosa a finais dos 60 e principios dos 70 co lanzamento dos seus xa míticas gabardinas», explica a firma.

Agora, 40 anos despois Caramelo ha reinterpretado esas pezas «mantendo a elegancia e a sencillez, con liñas moi depuradas e cortes impecables, pero innovando en incorporación de novos tecidos e en funcionalidad, deseñando uns interiores con múltiples petos e saídas de cables para facilitar o uso duns aparellos tecnolóxicos inimaxinables fai 40 anos».

Ademais de ‘Revival’, Caramelo dará a coñecer nun espazo propio de case 100 metros cadrados do ‘Pitti Uomo’ as súas liñas de moda masculina para a tempada outono-inverno 2012-13. En concreto, presentará unha colección marcada polo mestizaje cultural e pola simboloxía da arte islámica, africano e asiático. Cunha fabricación artesanal, trátase dunha estética que responde a unha nova forma de integrar o deseño e o entendemento cultural cunha visión global.

O ‘Pitti Uomo’ de Florencia acolle este ano a unhas mil marcas e coleccións de todo o mundo, das cales o 33 por cento son de fóra de Italia, e recibe a máis de 30.000 profesionais da moda.

 

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar