As estradas galegas levaron cinco vidas no Nadal

 

Uno dos accidentes mortais das festas do Nadl

Un total de cinco persoas faleceron nas estradas galegas en accidentes durante o dispositivo especial habilitado polas vacacións de Nadal que comezou ás 15.00 horas do pasado 23 de decembro e finalizou ás 24.00 horas deste domingo, segundo os datos facilitados pola Dirección General de Tráfico (DGT) a Europa Press.

   O xefe provincial de Tráfico, Pedro Pastor explicou que no operativo navideño se rexistraron as mesmas vítimas mortais que no mesmo período do ano anterior.

   Ademais, resaltou que o ano pasado se pechou cunha «rebaixa moi importante» de vítimas en accidentes fronte ao exercicio anterior, con 145 falecidos na rede viaria galega. «Por primeira vez baixa das 150 en moitos anos», destacou e valorou que se trata dunha «tendencia moi positiva».

   Segundo sinalou, dende o día 1, no que morreu un novo ao chocar o seu vehículo contra o faro de Corrubedo (A Coruña), non houbo vítimas nas estradas de Galicia.

   O día 31 dous homes de 72 e 60 anos faleceron en senllos accidentes de tráfico na localidade ourensana da Merca e na pontevedresa de Moaña.

   Pola súa banda, na primeira fase da operación especial de Nadal de tráfico perderon a vida dúas persoas nas estradas galegas na xornada do sábado día 24. Un en Vilagarcía de Arousa (Pontevedra) e o segundo en Cedeira (A Coruña), no que un mozo veciño desa localidade de 23 anos morreu tras sairse da vía e chocar contra o peche de formigón dunha casa o coche que conducía.

   Un total de 54 persoas faleceron nas estradas españolas en 50 accidentes durante o dispositivo especial polas vacacións de Nadal. O Día de Nadal foi o de maior sinestralidade da campaña especial de tráfico cun total de oito vítimas mortais noutros tantos accidentes. Non obstante, este sábado 7 de xaneiro foi o único día no que non se contabilizou ningún accidente mortal nas estradas españolas.

CAMBIO DE HÁBITOS

   Pedro Pastor comentou que dende que entrou en vigor o carné por puntos e se realizaron modificacións legais, «se foron modificando os hábitos dos condutores» no bo sentido» e «pacificando», ao ter unha maior concienciación.

   Deste modo, incidiu en que se reduciron as vítimas mortais e o número de sinistros. «Imos na boa liña», remarcou, para engadir que «quedan condutores resistentes a esta tendencia».

RADAR

   Ademais, con motivo de a entrada en vigor de tres novos radares de tramo instalados nos túneles de Guadarrama, sentido Madrid; no do Sartego (A Coruña) e na circunvalación de Zaragoza, que empezan a sancionar a partir deste luns, o xefe provincial de Tráfico explicou que se pretende «ensinar a controlar a velocidade».

   Deste modo, Pastor manifestou que este tipo de radar de tramo «obriga a manter a velocidade no límite do establecido». Ao respecto, insistiu en que se trata dunha media que «axudará a pacificar aínda máis aos condutores» para que «manteñan a velocidade que se pide», conxugando a velocidade axeitada e seguridade.

   Con todo, Pedro Pastor sinalou que «máis adiante» se estudará a posibilidade de instalar novos radares de tramo en Galicia, como no túnel da Cañiza (Pontevedra), na autovía a-52, un dos puntos que se analizara xunto ao de O Sartego. «Non é conveniente radarizar toda a rede viaria», matizou, para avogar por «controlar puntos onde é importante manter a velocidade».

 

Es necesarios estar conectado para escribir un comentario Conectar